شیراز موزیک
شیراز موزیک

شیراز موزیک

ShzMusic

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار تبریک

Alireza Roozegar - Tabrik

دانلود آهنگ جدید بسیار زیبای و شنیدنی تبریک با صدای علیرضا روزگار به صورت رایگان و با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار تبریک با کیفیت عالی

Alireza Roozegar – Tabrik 

   برای دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار تبریک روی لینک زیر کلیک کنید 

 

واسه حضور تو تو خاطراتم به خودم هی دارم تبریک میگم
واسه این همه آرامش محضت که کنارمی یا نزدیک میگم
واسه لحظه به لحظه که کنارم نشستیو منو تشویق کردی
به تمومه همون چیزی که دارم تمومه خوبیم و تصدیق کردی
تبریک میگم به خودم که نزدیکه منیو همش تویه هوامی
گرمایه دستایه تو آرامش میده به منو ممنون که باهامی
به تو دلمو چشمو بستم چون میدونم همیشه پابه پامی
تبریک میگم به خودم که نزدیکه منیو همش تویه هوامی
گرمایه دستایه تو آرامش میده به منو ممنون که باهامی
به تو دلمو چشمو بستم چون میدونم همیشه پابه پامی
من به چشمات قسم خوردم پایه حرفم میمونم بات
تو همه دنیای منیو تا ته دنیا میام پا به پات
من به چشمات قسم خوردم پایه حرفم میمونم بات
تو همه دنیای منیو تا ته دنیا میام پا به پات
تبریک میگم به خودم که نزدیکه منیو همش تویه هوامی
گرمایه دستایه تو آرامش میده به منو ممنون که باهامی
به تو دلمو چشمو بستم چون میدونم همیشه پابه پامی
تبریک میگم به خودم که نزدیک منیو همش تویه هوامی
گرمایه دستایه تو آرامش میده به منو ممنون که باهامی
به تو دلمو چشمو بستم چون میدونم همیشه پابه پامی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.